Podaci za plaćanje računa su Vam dostupni na Biznis portalu u sekciji Račun/Pregled računa. Podatke za plaćanje računa možete pronaći i na Yettel aplikaciji u sekciji Račun, potrebno je da kliknete na željeni mesec. Informacije su dostupne za prethodnih 12 meseci. Iznos mesečnog zaduženja može biti prikazan sa ili bez PDV-a. Zaduženje za brojeve koji su deo zbirnog ugovora je prikazano bez PDV-a, dok za pojedinačne ugovore iznos koji vidite sadrži PDV. Ukoliko niste sigurni koji je tip ugovora kom pripada Vaš broj ovaj podatak možete proveriti na bilo kom dospelom računu (pojedinačni ugovori počinju brojem 1 npr 1.xxxxx, dok zbirni bilo kojim drugim brojem npr. 6.xxxxx, 5.xxxx i sl.).
Vaše uplate na najbrži način možete proveriti putem Biznis portala, u delu Finansijska kartica. Ukoliko još uvek ne koristite Biznis portal, predlažemo da pogledate sve detalje ove sjajne besplatne usluge koja će Vam pored uvida u finansijsku karticu omogućiti i niz drugih pogodnosti.
Ukoliko je plaćanje računa izvršeno putem E-računa ili u Yettel prodavnici uplata će biti proknjižena u roku od 1 sat, ovo važi za sve uplate izvršene do 21:50h. Ukoliko račun platite na drugom uplatnom mestu, proknjižavanje zavisi od mesta na kom je plaćeno i može trajati i više dana.
Ukoliko ste izvršili uplatu koristeći poziv na broj sa nekog od prethodnih računa, a svi prethodni računi su izmireni, uplata će biti automatski rasknjižena. Savet je da proverite koji je iznos računa koji ste želeli da platite i da li se on razlikuje od uplaćenog iznosa. U situacijama kada polje za poziv na broj ne popunite ili permutujete/pogrešite neku od cifara, pošaljite nam mail na adresu bizinis.korisnici@yettel.rs i navedite sve informacije i podatke koje ste koristili prilikom plaćanja ili priložite potvrdu o izvršenom plaćanju, pa ćemo sve provere izvšiti i rešiti za Vas.
Ukoliko je Vaša firma registrovana na Sistemu elektronskih faktura (SEF), račune možete preuzeti na Vašem SEF profilu. Ukoliko firma nije registrovana na SEF-u, račun možete pogledati i kopiju preuzeti na našem Biznis portalu odabirom opcije Račun, zatim Pregled računa i na kraju birate opciju Računi po ugovorima.
Računi se za broj koji koristite izrađuju i isporučuju sve dok je ugovor aktivan. Istekom ugovorne obaveze ne dolazi do automatskog gašenja broja, već imate mogućnost da uz novu ugovornu obavezu korišćenje nastavite uz odredjene benefite. Sve što je potrebno je da se za više detalja obratite odgovornoj osobi u firmi ili vašem odgovornom prodavcu u Yettel-u.
Ukoliko je Vaša firma registrovana na Sistemu elektronskih faktura (SEF), račun za deaktivirani ugovor možete preuzeti na Vašem SEF profilu za mesece od momenta registracije. Za račune koji su Vam se dostavljali putem pošte ili elektronskim putem na mail (e-račun) molimo Vas da nam pošaljete zahtev na memorandumu firme sa potpisom odgovornog lica na biznis.korisnici@yettel.rs i navedete za koji ugovor i za koji mesec su Vam informacije potrebne.
U okviru Biznis portala na raspolaganju Vam je opcija Specifikacija, koja Vam omogućava uvid i preuzimanje detaljne liste poziva za svaki od pretplatničkih brojeva Vaše kompanije. U opciji Specifikacija dostupna Vam je pojedinačna specifikacija (za izabrani broj telefona) u prethodnih 5 meseci i tekući mesec i Kompletna specifikacija (za sve brojeve Vaše firme) u prethodnih 12 meseci. Više o uslugama na Biznis portalu pogledajte na linku Biznis portal (yettel.rs).
Usluge provajdera su razni informativni ili zabavni sadržaji koje pružaju drugi provajderi, a koji se naplaćuju kroz Yettel mesečni račun. Provajderi koji pružaju uslugu odgovorni su za cene, oglašavanje i reklamacije istih. Detaljne informacije o ovim servisima možete pogledati na: SMS usluge provajdera (yettel.rs).
Kada kupujete digitalne sadržaje inostranih provajdera poput igrica, testova aplikacija, kvizova, ti sadržaji se dodatno tarifiraju, jer nisu standardni deo tarifnog paketa koji koristite na broju. Detalji o naplati ovih usluga nalaze se u listingu, koji se može besplatno preuzeti na Biznis portalu https://www.yettel.rs/sr/biznis/podrska/biznis-portal/ u opciji Specifikacija. Pristup listingu dostupan je administratoru portala Vaše firme.
Rok za plaćanje računa je do 20. u mesecu za prethodni obračunski period. Ukoliko se plaćanje ne izvrši u predviđenom roku, dolazi do isključenja odlaznog saobraćaja. Svako uključenje, bilo na reč ili nakon knjiženja zakasnele uplate, naplaćuje se 359 dinara sa PDV-om po broju. Ukoliko niste u prilici da uplatu izvršite u navedenom roku, omogućili smo da na broju aktivirate opciju zaštite od isključenja koja je dostupna putem Biznis portala https://www.yettel.rs/sr/biznis/podrska/biznis-portal/ u delu Usluge.
Specijalni brojevi su brojevi sa posebnom numeracijom, najčešće četvorocifreni ili brojevi koji počinju sa 0800, 0700 i sl. Pozivanje ili slanje SMS poruka ka ovim brojevima, na primer taksi službe ili kontakt centri nekih provajdera nije obuhvaćeno saobraćajem iz tarifnog paketa koji koristite na broju. Važeći cenovnik za ove pozive i SMS poruke možete pogledati na našem sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/resenja/ostale-usluge/pozivanje-kratkih-kodova.
Odlazni saobraćaj se automatski uključuje nakon evidentirane uplate dugovanja. Može da se desi da uplata jos nije rasknjižena, a vreme potrebno da se to dogodi zavisi od vremena uplate i uplatnog mesta (pogledaj sekciju: Plaćanje računa). Ako je odlazni saobraćaj isključen, imate mogućnost korišćenja usluge "Uključenje broja na reč". To je usluga koja omogućava aktivaciju odlaznog saobraćaja u narednih 60 minuta i traje 5 dana, što je vreme predviđeno da se uplata evidentira. Uključenje nakon neplaćenog računa naplaćuje se 359 dinara sa PDV-om po broju. Aktivaciju usluge "Uključenje broja na reč" može obaviti administrator putem aplikacije ili Biznis portala u delu Usluge/Uključenje na reč. Ukoliko još uvek nemate aktivan Biznis portal, više detalja možete pogledati ovde.
Ukoliko Vaša uplata još uvek nije rasknjižena, a predviđena su isključenja odlaznog saobraćaja zbog neizmirenih obaveza omogućili smo opciju Zastita od isključenja koja se može aktivirati na 10 dana po ceni od 144 dinara po broju, ili na 20 dana po ceni od 216 dinara po broju. Ova usluga dostupna je 5 dana pre planiranih isključenja. Aktivaciju usluge Zaštita od isključenja može obaviti administrator putem aplikacije ili Biznis portala u delu Usluge/Zaštita od isključenja.
Aktuelnu ponudu tarifnih paketa i sve detalje možete pronaci na našem sajtu na stranici: https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/tarifni-paketi/
Za najbolju opciju za Vaš broj možete se obratiti odgovornoj osobi u Vašoj firmi ili odgovornom prodavcu ispred Yettel-a.
Promenu tarifnog paketa možete izvršiti jednom u toku meseca na neki od paketa iz naše aktuelne ponude.
Zahtev za promenu tarifnog paketa možete uputiti na memorandumu firme potpisan od strane odgovornog lica ili u telu imejla ukoliko šaljete sa registrovane adrese Yettel linija na adresu biznis.korisnici@yettel.rs. Zahtev je potrebno da sadrži broj telefona/ugovora i željeni paket iz aktuelne ponude.
Ukoliko je na broju aktivna ugovorna obaveza na osnovu kupljenog telefonskog aparata, neophodno je da novi tarifni paket ima isti ili viši cenovni rang pretplate u odnosu na postojeći paket.
Tarifne dodatke možete aktivirati putem Yettel aplikacije, kao i putem Biznis portala, u sekciji Usluge /Standardne usluge/Tarifni dodaci. Nakon odabira željenog dodatka potrebno je potvrditi klikom na polje Aktiviraj/Deaktiviraj.
Ponudu i detalje o tarifnim dodacima pogledajte na Biznis portalu ili u Yettel aplikaciji u sekciji Usluge/Tarifni dodaci (yettel.rs).
Ponudu i detalje o tarifnim dodacima koje možete koristiti u domaćem saobraćaju pogledajte u Yettel aplikaciji u sekciji Usluge/Tarifni dodaci. Uslovi korišćenja su dostupni na sajtu Yettel-a: https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/tarifni-dodaci.
Usluge možete aktivirati putem Biznis portala, u sekciji Usluge.
Druga mogućnost je da putem Biznis portala registrujete osobu iz Vaše firme, koja na poziv ili slanjem imejla može da zatraži aktivaciju usluga, bez dodatne papirologije. Ta usluga se naziva Yettel linija.
Uslugu možete aktivirati slanjem zahteva na memorandumu firme potpisano od strane odgovornog lica ili u telu imejla ukoliko šaljete sa registrovane adrese Yettel linija na adresu biznis.korisnici@yettel.rs. Zahtev je potrebno da sadrži broj telefona i uslugu koju želite da aktivirate.
Reaktivacija ugovora je moguća u roku od 60 dana od dana deaktivacije. Potrebno je da odgovorno lice firme poseti bilo koju Yettel prodavnicu sa identifikacionim dokumentom ili drugo lice sa ovlašćenjem potpisanim od strane odgovornog lica.
U slučaju da firma nema aktivinih brojeva kod nas u mreži, neophodno je poneti i i depo karton/OP obrazac.Ukoliko je do deaktivacije broja došlo zbog neizmirenih dugovanja neophodno je prvo uplatiti celokupni iznos duga. Za deaktivirane brojeve pod ugovornom obavezom potrebno je uplatiti osnovno zaduženje, a reaktivacijom broja naknada štete se anulira i nastavljate regularno plaćanje kroz mesečne račune.
Krađu možete prijaviti pozivom ka kontakt centru na broj 063/9000 i blokirati odlazni saobraćaj na svom broju kako ne bi došlo do troškova. Neophodno je da karticu zamenite u roku od 15 dana od dana suspenzije da broj ne bi bio deaktiviran. Za zamenu kartice potrebno je da odgovorno lice firme poseti bilo koju Yettel prodavnicu sa identifikacionionim dokumentom ili drugo lice sa ovlašćenjem potpisanim od strane odgovornog lica. Zamena kartice je besplatna i novu karticu dobijate odmah.
Da bi usluga kreditiranja pripejd broja bila omogućena na Vašem broju potrebno je da broj bude na pojedinačnom ugovoru, da ima aktivnu uslugu rominga i bar jedan izrađen i plaćen račun. Da li je Vaš broj na pojedinačnom ugovoru možete proveriti na samom računu (pojedinačni ugovori počinju sa 1.xxxxx dok zbirni ugovori počinju bilo kojim drugim brojem npr. 6.xxxxx, 5.xxxx i sl.) . Pripejd broj je moguće kreditirati do iznosa koji predstavlja polovinu proseka Vaših poslednjih šestomesečnih računa. Ovu uslugu možete izvršiti putem aplikacije u sekciji Usluge/Ostale usluge/ Pošalji dopunu.
Internet na uređaju možete podesiti unoseći odgovorajuće parametre na putanji Podešavanja/Veze/Upotreba podataka:
Nakon što potvrdite da su navedeni parametri upisani, potrebno je da na kratko isključite pa uključite uređaj, a zatim na uređaju aktivirate opciju prenos podataka.
Na Vašem uređaju aktivirali ste uslugu preusmerenje poziva što znaci da kada vas neko poziva taj poziv se ne prikazuje Vama vec se preusmerava na broj koji ste izabrali. Ukoliko zelite da isključite ovu opciju potrebno je samo da na telefonu ukucate kratak kod #002# i pritisnete opciju za pozivanje
IMEI je identifikacioni broj svakog telefona i jedinstven je za svaki uređaj. Najlakši način da saznate IMEI svog telefona je da pozovete kod *#06#.
Informacije o pokrivenosti signalom na određenoj lokaciji možete pronaći na zvaničnom sajtu RATEL-a https://www.ratel.rs/ odabirom operatora Yettel.
Najbolji kvalitet usluge u smislu protoka interneta i kvaliteta obavljanja poziva, možete imati ukoliko izaberete 4G režim mreže. To možete uraditi u podešavanjima telefona/ Mreža/Tip mreže.
Kvalitet signala može da varira zavisno od uslova prodiranja signala i drugih faktora (konfiguracije zemljišta, trenutne opterećenosti bazne stanice preko koje se vrši konekcija itd.). Na zvaničnom sajtu RATEL-a https://www.ratel.rs/ odabirom operatora Yettel pogledajte koje su sve lokacije pokrivene signalom.
Uređaj možete predati na servis u bilo kojoj Yettel prodavnici. Potrebno je da dođe odgovorno lice sa ličnom kartom ili drugo lice sa ovlašćenjem koje je potpisalo odgovorno lice, a u kom se navode detalji uređaja koji se predaje na servis, kao i napomena da li se preuzima zamenski uređaj ili ne. Pri predaji uređaja na servis potrebno je dostaviti na uvid dokaz o kupovini. Dokaz o kupovini može biti servisna podrška sa priloženim fiskalnim isečkom, ili kopija ugovora/aneksa uz koji je kupljen uređaj.
Pre nego što predate uređaj na servis preporuka je da sačuvate svoje podatke, jer prilikom servisiranja uređaja može doći do gubitka podataka. Postoji verovatnoća da će servis morati da ukloni zaštitno staklo prilikom servisnog pregleda, ukoliko to bude neophodno za dijagnostiku.
Dužina trajanja servisnog pregleda zavisi od dijagnostike i nepravilnosti koju pokazuje uređaj. Na kontakt telefon koji ste ostavili prilikom predaje uređaja, dobićete SMS o statusu reklamacije. Po povratku telefona sa servisa, na isti broj telefona ćemo Vas obavestiti SMS porukom da možete doći da preuzmete aparat. Krajnji rok za servisiranje uređaja je 30 dana, ali neretko to bude ranije.
Status servisnog pregleda Vašeg uređaja možete da pratite na našem sajtu putem linka https://www.yettel.rs/sr/biznis/podrska/telefoni-na-servisu. Potrebno je da unesete IMEI uređaja i da odaberete naziv proizvođača iz padajućeg menija.Ovaj podatak se nalazi na na kutiji telefona, GSM ugovoru. Takođe, IMEI je upisan i u servisnoj podršci (garantnom listu), fiskalnom računu i na potvrdi da je telefon ostavljen na servisiranju.
Status možete proveriti i putem Biznis portala (u delu Usluge) ili Yettel aplikacije (u sekciji Profil).
Ukoliko predate telefon na servis u Yettelovoj prodavnici, biće Vam omogućeno korišćenje zamenskog uređaja koji je u trenutku predaje dostupan u našoj prodavnici. Zamenski uređaj može preuzeti odgovorna osoba sa identifikacionim dokumentom ili drugo lice sa ovlašćenjem potpisanim od strane odgovornog lica. U slučaju da zamenski aparat preuzima osoba sa ovlašćenjem, na istom je potrebno da bude navedeno da se ovlašćenje na to i odnosi.
Vraćeni uređaj sa servisnog pregleda u Yettel prodavnici može preuzeti odgovorno lice firme, ili drugo lice sa ovlašćenjem na memorandumu firme potpisanim od strane odgovornog lica. Ukoliko Vam je izdat zamenski aparat na privremeno korišćenje, potrebno je da ga vratite u poslovnicu prilikom preuzimanja Vašeg uređaja sa servisa.
Servisnu podršku pruža proizvođač uređaja i traje 2 godine od datuma kupovine. Detaljni uslovi objašnjeni su u listu servisne podrške, koji dobijate prilikom kupovine uređaja u Yettelu.
Ukoliko je uređaj testiran od strane ovlašćenog servisa, njegova servisna podrška se produžava za vreme koje je bilo potrebno da se uređaj pregleda i servisira.
Treća godina servisne podrške (garancije) aktivira se isključivo putem Yettel aplikacije u roku od 30 dana od datuma kupovine uređaja u okviru sekcije Ostalo / Profil / Telefoni.
Zahtev za raskid polise možete podneti u bilo kojoj Yettel prodavnici. Može ga podneti odgovorno lice firme sa ličnim dokumentom ili drugo lice sa ovlašćenjem na memorandumu firme potpisanom od strane odgovornog lica. Raskid stupa na snagu narednog kalendarskog meseca.
Pre odlaska u inostranstvo proverite da li je aktivan roming na Vašem broju. To možete videti na Biznis portalu: https://www.yettel.rs/sr/biznis/podrska/biznis-portal/ u delu Usluge/Standardne usluge odabirom broja i klikom na opciju Roming prikazuje se da li je usluga aktivna ili ne. Ukoliko nije, aktivira se klikom na opciju Aktiviraj.
Ukoliko je roaming usluga aktivna na broju prilikom prelaska granice telefon će se automatski povezati na mrežu stranog operatora. To znači da ćete moći da pozivate i primate pozive, primate i šaljete SMS poruke kao i da koristite internet.
Ukoliko se broj automatski ne poveže na mrežu potrebno je da proverite podešavanja mreže, pogledajte pitanje - Podešavanje odabira mreže u roamingu.
U najvećem broju slučajeva telefon će se automatski povezati na stranu mrežu, za slučaj da se to ipak ne dogodi potrebno je da proverite sledeće:
Nakon što se pojavi lista mreža odaberite dostupnog operatora.
U slučaju da imate poteškoća pokušajte da odaberete različite operatore više puta. Razlog poteškoća može biti opterećenost mreže koju birate i iz tog razloga molimo da budete uporniji sa pokušajima.
Proverite da li je u telefonu uključeno Slanje podataka u romingu/Data roaming, u delu Podešavanja/Veze/Mobilne mreže.
Ukoliko je slanje podatka u romingu uključeno, a internet i dalje ne funkcioniše, moguće da je usluga korišćenja interneta u romingu na broju isključena. Uslugu možete aktivirati slanjem zahteva na stranici https://www.yettel.rs/ u delu Podrška/Kontakt/Zahtevi i molbe, gde je potrebno priložiti i zahtev na memorandumu firme potpisan od strane odgovornog lica.
Ukoliko ste aktivirali tarifni dodatak za internet u romingu koji ima period važenja 7 ili 15 dana i saobraćaj iz dodatka je potrošen korišćenje interneta se stopira do isteka roka važenja dodatka. Da biste nastavili korišćenje interenta pre aktivacije novog dodatka potrebno je da deaktivirate prethodni prateći uputstvo iz SMS poruke koju ste dobili nakon potrošnje saobraćaja.
Ako Vam je uređaj podešen na automatski izbor mreže i telefon koristite blizu međudržavne granice, Vaš uređaj može da se poveže na mrežu stranog mobilnog operatora. U toj situaciji u telefonu pronađite opciju Podešavanje, potom odaberite opciju za odabir režima mreže, prebacite na ručno biranje mreže i odaberite Yettel iz liste ponuđenih operatora.Ovo će onemogućiti automatsko povezivanje na dostupne mreže i sprečiti nepredviđene troškove.
Trenutno zaduženje dok se nalazite u romingu možete besplatno proveriti pozivom koda *311# i odabirom opcije 1 - Račun. Na ovoj opciji, u zavisnosti od tarifnog paketa dobijate informaciju o iznosu zaduženja koja nisu uključena u mesečnu pretplatu (trenutno zaduženje), kao i o količini preostalog saobraćaja (minuti, SMS, MB za nacionalni i roming saobraćaj).
Na raspolaganju su Vam dodaci "Evropa" i "Svet" u zavisnosti od destinacije na koju putujete, i koji omogućavaju povoljnije korišćenje minuta, SMS poruka i internet saobraćaja dok ste u romingu.
Ponuda dodataka i aktivacija dostupna je putem aplikacije u delu Usluge/Roming/Roming dodaci. Uslove korišćenja tarifnih dodataka, načinu aktivacije i u kojim zemljama važe, pogledajte na sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/tarifni-dodaci/roming-dodaci.
Roming dodaci za Evropu važe u evropskim zemljama, ali ne uključuje zemlje Zapadnog Balkana dok dodaci za Svet važe u zemljama van evropskog kontinenta. Detaljan spisak zemalja u kojima dodaci važe možete pogledati na sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/tarifni-dodaci/roming-dodaci.
Dodaci za roming ne važe u pomorskim, satelitskim i avio mrežama. Cenovnik za korišćenje pomenutih mreža možeš pogledati ovde https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/roming/biznis-roming/standardna-roming-tarifa/.
Roming tarifa predstavlja cenovnik po kom se tarifira saobraćaj ostvaren u romingu, kada nemate aktiviran nijedan dodatak. Aktivacija roming tarife je besplatna, a naplata se vrši samo prilikom korišćenja saobraćaja. Naš savet je da koristite roming tarifu Neograničeno 20, koja pruža kontrolu troškova. Više detalja o samoj tarifi pogledajte na sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/roming/biznis-roming/. Roming dodatak obezbeđuje određenu količinu saobraćaja (internet, minuti, poruke) koji se mogu trošiti u romingu i može da se aktivira bez obzira da li roming tarifa aktivna ili ne.
Da biste imali kontrolu troškova u romingu, pre svega zbog korišćenja interneta, predlažemo aktivaciju roming tarife Neograničeno 20. Ova tarifa uključuje određenu količinu internet saobraćaja na dnevnom nivou, gde se nakon potrošenog saobraćaja, pristup internetu onemogućava. Više o tarifi pogledajte na: https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/roming/biznis-roming/internet-roming-tarifa-neograniceno-20.
Za uštede u romingu možete aktivirati i tarifne dodatke za roming kojim se dodeljuje određen broj minuta, SMS poruka ili količina interneta po povoljnijoj ceni. Više detalja o roming dodacima pogledajte na https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/tarifni-dodaci/roming-dodaci.
Roming tarifu koja je aktuelna na Vašem broju možete proveriti potpuno besplatno pozivom koda *139*2#. Aktivacija roming tarife Neograničeno 20 je moguća i kada ste već u romingu, potpuno besplatnim pozivom koda *120*1#.
Aktivacijom rominga na brojevima za govorni saobraćaju, roming tarifa Neograničeno 20 se automatski dodeljuje. Ako deaktivirate ovu tarifu pozivom koda *120*3#, troškovi korišćenja interneta u romingu će se obračunavati prema Standard roming tarifi. Više o Standard roming tarifi i načinu obračuna saobraćaja možete pogledati na našem zvaničnom sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/roming/biznis-roming/standardna-roming-tarifa/.
Roming tarifa Neograničeno 20 sadrži 20MB internet saobraćaja na dnevnom nivou po punoj brzini, a nakon potrošenog saobraćaja brzina se obara na 32Kbps do kraja dana. Naplata dnevne kvote interneta u okviru ove tarife vrši se samo ako koristite internet saobraćaj. Čim započnete korišćenje internet saobraćaja, odmah se naplaćuje celokupna dnevna kvota za taj dan. Više o načinu tarifiranja možete pogledati na našem zvaničnom sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/roming/biznis-roming/internet-roming-tarifa-neograniceno-20.
Preporučujemo da Vam ova tarifa bude aktivna na broju, jer Vas štiti od prekomerne potrošnje.
Standard roming tarifa predstavlja cenovnik po kom će se tarifirati ostvareni saobraćaj dok koritite broj u inostranstvu (pozivi odlazni/dolazni, SMS poruke i interent) u zavisnosti od Zone u kojoj boravite. Postoje 4 roming zone i zona "Zapadni Balkan". Detalje o tarifi možete pogledati na sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/roming/biznis-roming/standardna-roming-tarifa/.
Roming tarifa 10MB do kraja dana vam omogućava potpunu kontrolu troškova interneta u romingu, jer sadrži dnevne kvote za korišćenje internet saobraćaja.
Dnevna kvota za interent se ne plaća unapred, već po potrošnji. Kada potrosite dnevnu kvotu, dalje korišćenje interneta tog dana će biti onemogućeno do narednog dana ili ukoliko sami ne aktivirate neki od dodataka. Roming tarifa 10MB do kraja dana vam obezbeđuje i uštede pri pozivima. Više o tarifi pogledajte na sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/roming/biznis-roming/travelsure.
Kada iz Srbije pozivate domaći broj koji je u romingu, troši se saobraćaj iz paketa koji na broju imate. Ukoliko pozivate neki inostrani broj (bilo da je u romingu ili u Srbiji), poziv će se obračunati po cenovniku za međunarodni saobraćaj, detalje pogledajte na linku https://www.yettel.rs/sr/biznis/resenja/ostale-usluge/medjunarodni-saobracaj.
U situaciji kada iz rominga pozivate bilo koji broj, taj poziv se obračunava po roming tarifi koja je aktivna na Vašem broju ili se troši saobraćaj iz aktiviranog dodatka za roming. Roming tarifu na Vašem broju možete proveriti besplatno pozivom koda *139*2# a detalje pogledajte na sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/roming/biznis-roming/.
Dolazni pozivi u romingu se naplaćuju prema aktivnoj roming tarifi koju imate na broju ili se trose minuti iz dodatka za roming ako ste aktivirali. Za proveru roming tarife ukucajte kod *139*2#, a detalje i cenovnik pogledajte na našem sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/roming/biznis-roming/.
Dolazne SMS poruke u romingu se ne naplaćuju, osim poruka sa specijalnom naplatom od strane premium provajdera na primer igrice, pozadine, melodije, animacije, aplikacije i slično.
Signal nije moguće fizički ograničiti, pa ukoliko se nalazite u pograničnom području, moguće je da se telefon automatski povezao na signal mreže stranog operatora. Savet je da na telefonu u opciji Podešavanja/Mobilne mreže ručno izaberete mrežu "Yettel Srbija", kako bi uređaj bio samo na Yettel mreži.
Preslušavanje poruka govorne pošte u romingu naplaćuje se po važećem cenovniku za saobraćaj u romingu. Cenovnik zavisi od roming tarife koja je aktivna na Vašem broju. Za proveru roming tarife ukucaj kod *139*2#. Kada proverite koja roming tarifa je aktivna na Vašem broju možete pogledati cenovnik na našem zvaničnom sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/roming/biznis-roming/.
Zapadnom Balkanu pripadaju: Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Severna Makedonija, Albanija i AP Kosovo i Metohija. Hrvatska i Slovenija ne pripadaju Zapadnom Balkanu.
Potrošnju internet saobraćaja, kao i trenutno stanje, možete proveriti putem aplikacije na početnom ekranu u opciji Trenutno stanje, dok se preostali internet saobraćaj prikazuje u delu Roming internet/Zapadni Balkan iz paketa. Takođe trenutno stanje možete proveriti besplatnim pozivom kratkog koda *311#. Odaberite opciju 1 Racun. Izborom opcije 1. u zavisnosti od tarifnog paketa dobijate informaciju o iznosu zaduženja koja nisu uključena u mesečnu pretplatu (trenutno zaduženje), kao i preostalom saobraćaju (minuti, SMS, MB za nacionalni i roming saobraćaj).
Količina internet saobraćaja koju možete iskoristi u mrežama mobilnih operatora koji svoje usluge pružaju na teritoriji Zapadnog Balkana zavisi od tarifnog paketa koji imate na broju. Količinu dodeljenog internet saobraćaja možete videti na aplikaciji na početnom ekranu Pregled/Internet za Zapadni Balkan. Informacija o količini internet saobraćaja koja se dodeljuje uz određeni tarifni paket dostupna je na sajtu https://www.yettel.rs/sr/o-yettelu/o-nama/uslovi-koriscenja/roming-zapadni-balkan/.
Odlazni pozivi upućeni ka bilo kojoj trećoj destinaciji van teritorije Zapadnog Balkana (odnosno ka bilo kom pozivnom broju osim +381, +382, +383, +387, +389 i +355) tarifiraju se po cenama saobraćaja koje važe za Zonu 1 roming tarife koja je aktivna na Vašem broju. Pozivanjem koda *139*2# možete proveriti koja roming tarifa je aktivna na broju a više detalja o tarifi i naplati u Zoni 1 pogledajte na sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/ponuda/roming/biznis-roming/.
Ukoliko imate potrebu za dodatnim internet saobraćajem dok se nalazite u nekoj od zemalja Zapadnog Balkana ( Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Severnoj Makedoniji, Albaniji i AP Kosovo i Metohiji) dodatak Zapadni Balkan 1GB 7 dana po ceni od 499din sa PDV-om možete aktivirati na aplikaciji u delu Usluge/Roming/Roming u regionu Zapadnog Balkana ili besplatnim pozivom koda *135*1#.
Saobraćaj iz tarifnih dodataka koje ste aktivirali dok ste se nalazili u mreži Yettel Srbija možete koristiti pod istim uslovima kao i u domaćem saobraćaju. Informaciju o količini internet saobraćaja iz ovih dodataka koja može da se iskoristi u mrežama Zapadnog Balkana možete pronaći na sajtu https://www.yettel.rs/sr/o-yettelu/o-nama/uslovi-koriscenja/roming-zapadni-balkan/.
U skladu sa regulacijom rominga u regionu Zapadnog Balkana, Yettel ima pravo da pod jasno definisanim uslovima propisanim od strane Republičke agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) korisnicima koji prekrše uslove Politike primerenog korišćenja naplati dodatnu naknadu za korišćenje saobraćaja u mrežama operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana. Detaljnije o naknadi i uslovima korišćenja možete pogledati na našem zvaničnom sajtu https://www.yettel.rs/sr/o-yettelu/o-nama/uslovi-koriscenja/roming-zapadni-balkan/.
Biznis portal predstavlja web portal namenjen svim poslovnim korisnicima Yettel mreže. Omogućava Vam potpuni uvid u račune i potrošnju, usluge podrške i administraciju. Više o usluzi pogledajte na sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/podrska/biznis-portal/.
Potrebno je da nam pošaljete popunjen zahtev za aktivaciju Biznis portala na imejl adresu biznis.korisnici@yettel.rs. Zahtev treba da sadrži potpis odgovornog lica Vaše firme, i da sva polja označena zvezdicom budu popunjena. Za više detalja i preuzimanje zahteva za aktivaciju Biznis portala posetite link https://www.yettel.rs/sr/biznis/podrska/biznis-portal/.
Aktivacija i korišćenje usluge Biznis portal je besplatna. Više informacija o usluzi možete pogledati na našem sajtu https://www.yettel.rs/sr/biznis/podrska/biznis-portal/.
Biznis portalu se pristupa na linku https://www.yettel.rs/biznisportal/. Prijavljujete se unosom imejla, i lozinke koju ste sami kreirali. Ukoliko ste zaboravili lozinku ispod dugmeta Prijava imate opciju Zaboravljena lozinka koja pruža mogućnost kreiranja nove. Lozinka koju budete pravili je neophodno da ima minimum 8 karaktera, od kojih minimum jedno veliko slovo, jedan broj i jedan specijalan znak.
Kada kreiramo Biznis portal prema zahtevu koji ste nam dostavili, na mejl administratora stiže imejl sa linkom na koji je potrebno da kliknete u narednih 48h, kako biste dovršili aktivaciju. Lozinka koju budete kreirali je neophodno da ima minimum 8 karaktera, od kojih minimum jedno veliko slovo, jedan broj i jedan specijalan znak. Nakon što ste kreirali lozinku možete se prijaviti na sledećem linku https://www.yettel.rs/biznisportal/.
U okviru Biznis portala na raspolaganju Vam je opcija Specifikacija, koja Vam omogućava uvid i preuzimanje detaljne liste poziva za svaki od pretplatničkih brojeva Vaše kompanije. U opciji Specifikacija dostupna Vam je pojedinačna specifikacija (za izabrani broj telefona) u prethodnih 5 meseci i tekući mesec i Kompletna specifikacija (za sve brojeve Vaše firme) u prethodnih 12 meseci. Više o uslugama na Biznis portalu pogledajte na linku https://www.yettel.rs/sr/biznis/podrska/biznis-portal/.
Putem Biznis portala imate uvid u istoriju zaduženja i uplata u opciji Račun/Finansijska kartica. Više o uslugama na Biznis portalu pogledajte na linku https://www.yettel.rs/sr/biznis/podrska/biznis-portal/.
Yettel linija je usluga koja Vam omogućava da bez dodatne dokumentacije brže realizujete Vaše zahteve.Putem Biznis portala, registrujte osobu koja će na poziv ili u telu mejla sa registrovane adrese moći da podnese zahteve za određene promene na brojevima.
Putem portala administrator može da definiše do tri osobe koje će biti registrovane kao Yettel linija. Više informacija pogledajte na linku https://www.yettel.rs/sr/biznis/podrska/biznis-portal/.
Prilikom aktivacije Biznis portala kreiran je nalog administratora prema dostavljenom zahtevu. Možete dodati još dva administratora portala u opciji Administracija/Korisnici i privilegije. Više o uslugama na Biznis portalu pogledajte na linku https://www.yettel.rs/sr/biznis/podrska/biznis-portal/.
Moguće je definisanje prava i privilegija na Biznis Portalu za svaki pretplatnički broj. Ukoliko ste administrator Biznis portala Vama su aktivacijom same usluge dodeljena sva prava i privilegije. Za sve ostale naloge, administrator može da definiše u opciji Administracija – Korisnici i privilegije. Više o uslugama na Biznis portalu pogledajte na linku https://www.yettel.rs/sr/biznis/podrska/biznis-portal/.
Putem Biznis portala dostupne su informacije samo za aktivne brojeve. Ukoliko je Vaša firma registrovana na Sistemu elektronskih faktura (SEF), račun za deaktivirani ugovor možete preuzeti na Vašem SEF profilu za mesece od momenta registracije. Za račune koji su Vam se dostavljali putem pošte ili elektronskim putem na mail (e-račun) molimo Vas da nam pošaljete zahtev na memorandumu firme sa potpisom odgovornog lica na biznis.korisnici@yettel.rs i navedete za koji ugovor i za koji mesec su Vam informacije potrebne.