Usluge provajdera podrazumevaju SMS, MMS i WAP servise sa dodatnom vrednošću, odnosno servise koji osnovnim servisima dodaju premijum vrednost (cenu koja se razlikuje od standardne cene SMS-a ili MMS-a).
Realizuju se preko kratkih (četvorocifrenih) brojeva, a zahtev za servisom se vrši ili slanjem poruke na određeni kratki broj ili pismenom saglasnošću korisnika (npr. prilikom kupovine neke robe ili usluge).
Usluge provajdera su u osnovi servisi Yettel partnera, odnosno provajdera, nalaze se na njihovim serverima i platformama, i isključivo su provajderi odgovorni za sadržaj istih, cene, oglašavanje, reklamacije i sl.
Usluge provajdera po vrsti naplate možemo podeliti na:
- Naplatu koja se vrši odmah nakon slanja poruke na kratak broj (odlaznom porukom)
- Naplatu koja se vrši nakon isporuke traženog sadržaja na mobilni telefon (dolaznom porukom), koja se sastoji iz dva dela:
- cene SMS poruke kojom krajnji korisnici šalju zahtev za naručivanje CPA servisa i to u iznosu od 3,99 dinara sa porezom i u zavisnosti od vrste saobraćaja: nacionalni, međunarodni i roaming saobraćaj ili cene MMS poruke kojom krajnji korisnici šalju zahtev za narućivanje CPA servisa a prema tarifnom paketu krajnjeg korisnika + pripadajući porezi i u zavisnosti od vrste saobraćaja: nacionalni, međunarodni i roaming saobraćaj.
- cene servisa koju odredi provajder + PDV
Takođe, usluge provajdera se mogu podeliti prema vrsti kupovine/pretplate:
- Jednokratne
- Pretplatne
Provajder je u obavezi da krajnjem korisniku ne naplaćuje poruku kojom obaveštava krajnjeg korisnika da servis koji je naručen: ne postoji, da je postojeći servis pogrešno naručen, da krajnji korisnik nema para na računu (prepaid korisnik) ili je suspendovan (postpaid korisnik) ili u slučaju da se koristi servis sa ključnom reči „STOP“ za zaustavljanje pretplatnih servisa.