Korisnici Yettel mreže mogu zameniti svoju oštećenu ili izgubljenu SIM karticu u svim Yettel prodavnicama ili putem dostave nove kartice na željenu adresu.
Zamena postpejd SIM kartice za 4G SIM karticu
Cena zamene postpejd SIM kartice za 4G SIM karticu je besplatna. Zamenu možete izvršiti u najbližoj poslovnici.
Zamena postpejd i Kombinuj SIM kartice preko Kontakt Centra
U prodavnici uz potpisan zahtev i odgovarajuću dokumentaciju postpejd korisnici mogu preuzeti besplatno novu SIM karticu.
Pozivom Kontakt centra uz ostavljanje osnovnih podataka vašu novu karticu dostavljamo na željenu adresu na području Republike Srbije. Troškovi zamene kartice putem dostave su 289,00 dinara i biće naplaćeni kroz mesečni račun.
Kako biste izvršili zamenu SIM kartice preko Kontakt Centra, pozovite 063/9000.
Pripejd korisnici
Zamena kartice za 4G karticu, pogledjate ovde
Pravo na zamenu SIM kartice, bilo da je ona ukradena, izgubljena ili oštećena, imaju svi registrovani pripejd korisnici. Prilikom zamene kartice potrebno je doneti važeći identifikacioni dokument.
Neregistrovani pripjed korisnici mogu da izvrše zamenu SIM kartice u prodavnicama, u slučaju da se ispunjavaju sledeći uslovi:
posedovanje originalnog pripejd paketa (ne kopija) ili plastični deo SIM kartice na kome postoji bar-kod (bar-code)
posedovanje barem jednog unetog vaučera (original)
za korisnike koji nemaju nijedan od prethodnih dokaza potrebno je da navedu najčešće kontaktirane brojeve (SMS i/ili pozivi) u okviru nacionalnog saobraćaja
Za neregistrovane korisnike koji su strani državljani, važi ista procedura za zamenu izgubljenje/ukradene SIM kartice.
Cena zamene pripejd SIM kartice je besplatna.
Napomena: Prilikom zamene izgubljene/ukradene pripejd kartice registracija je obavezna.
Sve cene prikazane su sa uračunatim PDV-om.