Otključavanje telefonskih aparata
Korisnici stiču pravo na otključavanje telefonskih aparata iz Yettel ponude ukoliko ispunjavaju sledeće uslove:
- U trenutku podnošenja zahteva, na korisničkom broju uz koji je telefonski aparat kupljen i za koji se traži kod za otključavanje ne postoji dugovanje;
- Za ugovore deaktivirane pre isteka ugovorne obaveze (zbog neplaćenih računa ili na zahtev korisnika) rasknjižena su sva sporna dugovanja, uključujući i penale, odnosno naknadu štete.
Ukoliko korisnik ispunjava navedene uslove, neophodno je da putem online forme pošalje zahtev, poseti najbližu Yettel prodavnicu ili da pozove kontakt centar. Podaci koje je potrebno pripremiti su u nastavku:
- Ime i prezime vlasnika korisničkog broja uz koji je kupljen uređaj na koji se zahtev odnosi;
- IMEI broj i model uređaja;
- Korisnički broj.
Korisnici Alcatel – One Touch i Yettel Smart HD uređaja neophodno je da, osim navedenih podataka, dostave i:
- Verziju softvera na uređaju i
- Reference number
Oba podatka se nalaze na kućištu aparata ispod baterije.
Pravna lica zahtev upućuju isključivo na memorandumu preduzeća, sa pečatom i potpisom ovlašćenog lica.
Korisnici pripejd sistema naplate koji su telefonski aparat kupili uz tarifni paket Yettel Play+ i koji su registrovali svoj broj, kod za otključavanje telefonskog aparata mogu dobiti podnošenjem zahteva koji pored osnovnih podataka:
- ime i prezime,
- broj telefona,
- model i IMEI broj telefonskog aparata,
- sadrži i sledeće podatke:
- datum kupovine,
- broj fiskalne kase i
- broj fiskalnog odsečka.
Napomene:
- Zahtev za otključavanje telefona može podneti samo nosilac ugovora uz koji je uređaj kupljen (ukoliko je nakon kupovine urađen prenos vlasništva na drugo lice, u tom slučaju novi korisnik podnosi zahtev);
- Odgovornost za dostavu koda je na proizvođaču i Yettel ne može uticati na rok u kojem će proizvođač dostaviti Yettelu kod za otključavanje uređaja;
- Broj pokušaja unosa koda je ograničen i ukoliko više od 3 puta korisnik pogrešno unese kod, otključavanje uređaja će biti onemogućeno. U navedenom slučaju korisnik sam snosi troškove otključavanja aparata;
- Ukoliko je uređaj imao kvar koji je zahtevao popravku u ovlašćenom servisu koja podrazumeva i promenu IMEI broja apatara, korisnik je u obavezi da uz zahtev za otključavanje dostavi i kopiju izveštaja ovlašćenog servisera gde se vidi promena IMEI broja.