Telefoni na servisu
Na ovoj stranici možeš proveriti trenutno stanje tvog telefona koji je predat u ovlašćeni servis na popravku. Stanje možeš proveriti bez obzira da li je telefon predat u ovlašćeni servis ili u Yettel prodavnici. U donjoj formi potrebno je da upišeš IMEI svog telefona (u nastavku je opis kako da ga pronađeš) i da izabereš proizvođača iz padajuće liste.
IMEI je identifikacioni broj svakog telefona i jedinstven je za svaki telefon (ili osnovnu ploču ukoliko je menjana na telefonu).
Ovaj podatak se nalazi na svakoj osnovnoj ploči telefona (ispod baterije), na kutiji telefona, GSM ugovoru (ukoliko je telefon kupljen uz ugovor). Takođe, IMEI bi trebalo da bude upisan na garantnom listu, fiskalnom računu i na potvrdi da je telefon ostavljen na servisiranju.
Najlakši način da saznaš IMEI svog telefona je da pozoveš broj *#06#.