Rok za obradu reklamacije je 8 dana od dana prijema reklamacije za fizička lica, odnosno 15 dana za pravna lica. Odgovor na uloženu reklamaciju biće dostavljen putem SMS poruke ili elektronskom poštom. Ukoliko se prigovor ulaže za deaktiviran, internet broj ili ste korisnik satić smartić ili pet tracker uređaja, potrebno je da naglasite i kontakt broj telefona ili imejl adresu. Prigovor takođe možete da podnesete odlaskom u Yettel prodavnicu ili pozivom Kontakt centra (063 9000).
Rok za obradu reklamacije je 8 dana od dana prijema reklamacije za fizička lica, odnosno 15 dana za pravna lica. Odgovor na uloženu reklamaciju biće dostavljen putem SMS poruke ili elektronskom poštom. Ukoliko se prigovor ulaže za deaktiviran, internet broj ili si korisnik satić smartić ili pet tracker uređaja, potrebno je da naglasiš i kontakt broj telefona ili imejl adresu. Prigovor takođe možeš da podneseš odlaskom u Yettel prodavnicu ili pozivom Kontakt centra (063 9000).
Ukoliko nije zadovoljan odgovorom Yettela na uloženi prigovor na pruženu uslugu, potrošač može da se obrati Ratel-u u roku od 60 dana od dobijenog odgovora ili Telu za vansudsko rešenje spora, u roku od 1 godine od uloženog prigovora na pruženu uslugu ili nesaobraznost uređaja. Adresa na koju potrošač može da se obrati Ratel-u je https://portal.ratel.rs/cyr/complaint/complaint/form. Za vansudsko rešenje spora potrošač može da izabere Telo za vansudsko rešenje spora iz liste koja se nalazi na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies.