-
10.10.2022.
Obaveštenje o promeni naziva paketa
Yettel je lansiranjem novih tarifnih paketa, od 10.10.2022. godine promenio imena starim tarifnim paketima za postpejd korisnike, fizička lica. Novi nazivi će biti dostupni na svim kanalima, Yettel aplikaciji/portalu, kao i na mesečnom računu. Cena, sadržaj i ostali uslovi ostaju nepromenjeni.
-
22.09.2022.
Lažna nagradna igra pod Yettel imenom
Obaveštavamo Yettel korisnike da prilikom pretrage na Internetu mogu da naiđu na „Pop up“ oglas, koji se odnosi na organizovanje lažne nagradne igre od strane naše kompanije.
-
15.09.2022.
Uspostavljen nesmetan rad Hipernet televizije
Usluge Hipernet televizije dostupne su u uobičajenom režimu rada, a smetnje i prekidi u radu su otklonjeni. Ukoliko i dalje imate poteškoće, potrebno je da restartujete uređaj.
-
14.09.2022.
UPDATE: Hipernet TV radi, logovanje usporeno
Prekid i smetnje u gledanju Hipernet televizije sada su otklonjene, a tehnički problem na platformi je rešen. Ponovno logovanje na sistem odvija se sporijim tempom, budući da veliki broj korisnika istovremeno pokušava da pristupi platformi.
-
14.09.2022.
Poteškoće u radu Hipernet televizije
Korisnici Hipernet TV-a mogu imati smetnje ili prekid u gledanju televizije zbog tehničkih problema. Usluge kućnog interneta normalno funkcionišu.
-
01.07.2022.
Obaveštenje o ukidanju TV kanala RTRS
TV kanal RTRS od 01. jula neće više biti dostupan na poziciji 415
-
01.03.2022.
Obaveštenje o promeni naziva paketa i usluga
Telenor je postao Yettel. Nazivi pojedinih paketa i usluga menjaju, dok svi ostali uslovi ostaju nepromenjeni.