Kako prikupljamo podatke o ličnosti korisnika
Yettel prikuplja podatke o ličnosti svojih korisnika na različite načine. U najvećem broju slučajeva, informacije dobijamo direktno od korisnika prilikom zaključenja ugovora i tokom izvršavanja ugovora. Određeni podaci se generišu automatski tokom korišćenja usluga koje Yettel pruža, prilikom prenosa podataka iz Yettel ID šeme elektronske identifikacije (koje je prikupio Yettel u svojstvu pružaoca usluge elektronske identifikacije) u bazu podataka registrovanih korisnika pripejd ili postpejd usluga mobile telefonije Yettela, a ponekad treća lica Yettelu dostavljaju podatke ili ih Yettel prima iz drugih izvora, kao što su javni registri.
Podatke prikupljamo direktno od korisnika:
- u procesu koji prethodi potpisivanju ugovora – kada korisnik izrazi želju da potpiše ugovor s Yettelom ili kada želi da registruje pripejd karticu;
- prilikom zaključenja pretplatničkog ugovora za usluge mobilne telefonije s Yettelom;
- prilikom registracije pripejd broja;
- prilikom zaključenja ugovora za kupovinu uređaja ili bilo kog drugog ugovora;
- prilikom izvršenja odredaba ugovora, aneksiranja ugovora, dopune ili raskida ugovora (u svrhu realizacije zahteva korisnika, odgovora na reklamaciju korisnika, prilikom plaćanja računa, dopunjavanja pripejd kredita...).
Podaci koji se automatski generišu prilikom korišćenja Yettel usluga jesu podaci o saobraćaju i približnoj lokaciji (npr., tokom telefonskog poziva, slanja SMS-a, internet sesije...). Ovde spadaju i zbirni podaci o saobraćaju.
Sve detalje o podacima i načinu njihove obrade prilikom elektronske identifikacije korisnika možete pronaći u Obaveštenju o privatnosti prilikom elektronske identifikacije – Yettel eID.
U nastavku su navedeni podaci koje dobijamo od strane trećih lica. Reč je o podacima koji:
- se prikupljaju u svrhu pružanje usluge „prenosivost telefonskog broja“ s Yettel mreže, u Yettel mrežu ili u okviru Yettel mreže. U tim slučajevima podatke dostavlja „donor“ ili „primalac“ broja;
- se prikupljaju prilikom pružanja usluga u romingu, u mrežama relevantnih roming partnera (odnosno mobilnih operatora čije su mreže služile korisniku koji je koristio usluge u romingu). Ti podaci o saobraćaju generišu se automatski i dostavljaju se Yettelu u svrhu naplate;
- nastaju nakon pružanja digitalnih usluga od strane partnera s kojima Yettel sarađuje ili usluga s dodatnom vrednošću;
- stižu prilikom procesa naplate dugovanja korisnika. U takvim slučajevima, podatke dobijamo od strane javnih registara ili javno dostupnih izvora, od strane/putem sudova ili od strane/putem sudskih izvršnih organa.
- se prikupljaju od drugih pravnih lica po osnovu pristanka za deljenje podataka lica na koje se podaci odnose;
- se prikupljaju od drugih pravnih lica, konkretno Yettel banke, i to o blagovremenom izmirenju mesečne naknade ka banci a u svrhu ostvarenja ugovorenog popusta na mesečnu pretplatu za usluge Yettela, na način definisan ugovorom;
- se prikupljaju od drugih pravnih lica, konkretno drugih operatora telekomunikacionih usluga, na osnovu legitimnog interesa koji se ogleda u zaštiti poslovanja rukovaoca i sprečavanju zloupotrebe.