- Uvod
- Značenje izraza
- Načela obrade podataka o ličnosti
- Koje podatke o ličnosti korisnika obrađujemo
- Kako prikupljamo podatke o ličnosti korisnika
- Kako obrađujemo podatke o ličnosti
- Profilisanje
- Kome prosleđujemo podatke o ličnosti naših korisnika
- Prenos podataka o ličnosti u druge države
- Koliko dugo čuvamo podatke o ličnosti
- Kako štitimo podatke o ličnosti
- Koja su prava lica na koja se podaci odnose
- Kontakt podaci Yettela
- Stupanje na snagu i ažuriranje Obaveštenja o privatnosti
- Obaveštenje o kolačićima
- Upravljanje izborom kolačića
Kako obrađujemo podatke o ličnosti
Obrada podataka u svrhu izvršenja ugovora
Primer
- Ne bi bilo moguće uputiti poziv odgovarajućem primaocu bez obrade podataka o broju mobilnog telefona koji je korisnik birao.
- Ne bi bilo moguće naplatiti poziv u skladu sa odredbama iz pretplatničkog ugovora bez obrade podataka o vrsti i trajanju poziva.
- Ne bi bilo moguće pružiti detaljnu specifikaciju poziva na zahtev korisnika, bez obrade podataka o saobraćaju korisnika.
Primer
- Ako ne znamo da li korisnik ima pravo da koristi neograničene minute za sve nacionalne mobilne i fiksne mreže u Srbiji, možemo da mu naplatimo potrošnju prema standardnom cenovniku Yettela.
- Ako ne znamo da li korisnik želi da primi račun na imejl, nećemo mu poslati račun na ovaj način.
- Za slanje računa korisniku neophodno je obraditi podatke o adresi.
- Ako ne znamo da li korisnik ima pravo da koristi usluge putem 4G mreže prema potpisanom ugovoru, korisniku će biti uskraćena mogućnost korišćenja takve tehnologije.
Primer
Obrađujemo podatke korisnika za potrebe plaćanja usluga u romingu našim roming partnerima.
Da bi korisnici Yettela mogli da koriste usluge u romingu (tj. van teritorije Republike Srbije), Yettel mora da reguliše svoje odnose sa operatorima čije mobilne mreže korisnik upotrebljava u inostranstvu. Zbog toga Yettel sklapa ugovore sa odgovarajućim mobilnim operaterima. Na osnovu tih ugovora, Yettel treba da plati partneru svaki put kada Yettelov korisnik koristi usluge koje se pružaju preko mreže drugog mobilnog operatera.
Primer
Ako korisnik Yettela Srbija koji se nalazi na teritoriji Grčke telefonira, Yettel će biti u obavezi da odgovarajućem grčkom mobilnom operateru plati zaduženje čiji se iznos određuje na osnovu vrste i trajanja telefonskog poziva.
Obrađujemo podatke korisnika za potrebe naplate i pravljenja računa.
U ovu svrhu obrađujemo osnovne podatke, podatke o ugovorima, kao i podatke o saobraćaju, a sve kako bismo mogli da napravimo račune za korisnika, proverimo da li su ispravni i potom izdamo račune za pružene usluge korisnicima.
Obrađujemo podatke korisnika kako bismo mogli da administriramo plaćanja.
Kad korisnik izvrši uplatu po osnovu ugovora s Yettelom, kao i svaki put kada korisnik želi da odloži obaveze plaćanja prema Yettelu, preknjiži uplatu, mi obrađujemo njegove/njene osnovne podatke, podatke o ugovoru, obavezama, kao i podatke o uplatama.
Obrađujemo podatke korisnika za potrebe plaćanja ka našim partnerima.
Da bi korisnici Yettela mogli da sklapaju ugovore, registruju pripejd kartice, plaćaju račune i dopune ili podnose zahteve na prodajnim mestima naših partnera (npr. Yettel partnerska poslovnica), Yettel sklapa ugovore s njima. Na osnovu takvih ugovora, Yettel je u obavezi da partnerskim radnjama isplati zaduženja koja utvrđuje na osnovu obrade podataka o svojim korisnicima.
Primer
Obrađujemo podatke korisnika da bismo im pružili obaveštenja.
Da bismo izvršili svoje obaveze u vezi sa informisanjem korisnika o predstojećim izmenama, dopunama ili okolnostima koje utiču na pružanje naših usluga, obrađujemo sledeće podatke o ličnosti: osnovne podatke; podatke o ugovorima; podatke o ugovornim obavezama; podatke o plaćanjima; podatke o saobraćaju; podatke o komunikaciji s korisnicima itd.
Primer
- Obaveštenje o isticanju kredita ili dostizanja određenog iznosa u skladu sa odredbama Opštih uslova Yettela;
- Obaveštenje o privremenom prekidu pružanja usluga u skladu sa odredbama Opštih uslova Yettela;
- Prethodno obaveštenje o planiranom održavanju, popravkama i/ili modifikacijama mreže u skladu sa odredbama Opštih uslova Yettela;
- Obaveštenje kada Yettel utvrdi prekoračenje potrošnje u skladu sa odredbama Opštih uslova i Yettela;
- Obaveštenje da korisnik može ponovo da pozove broj koji je prethodno pozivao, a koji je bio isključen ili van dometa ;
- Obaveštenje o važećim cenama i uslovima kada je korisnik u romingu;
- Obaveštenje o uspešnom dopunjavanju pripejd SIM kartice;
- Obaveštenje o predstojećem isteku perioda važenja kredita za pripejd SIM karticu;
- Obaveštenje o izvršenoj uplati;
- Obaveštenje o predstojećim akcijama koje će se preduzeti za naplatu novčanih obaveza van suda, uključujući korišćenje usluga trećih strana (agencije za naplatu dugova i drugo) u skladu sa Opštim uslovima Yettela itd.
- Obaveštenje o prispeću računa, rokovima za plaćanje i/ili obaveštenja o dugovanjima.
Obrađujemo podatke korisnika kako bismo mogli da realizujemo njihove zahteve.
Da bismo mogli da postupimo po zahtevu korisnika, potrebno je da vršimo obradu njegovih/njenih osnovnih podataka, podataka u vezi sa odgovarajućim ugovorima, kao i podataka o obavezama i/ili plaćanjima (ako je primenjivo).
- U cilju dopune prepaid SIM kartice, moramo da obradimo osnovne podatke korisnika, kao i podatke o izvršenoj uplati na osnovu kojih se vrši dopuna.
- Za realizaciju zahteva korisnika za zamenu SIM kartice (npr. u slučaju oštećenja ili gubitka) potrebno je obraditi njegove/njene lične podatke, kao i podatke koji se odnose na ugovor.
- Da bi se realizovali zahtevi korisnika (npr. za aktiviranje ili deaktiviranje usluga u romingu ili mobilnog interneta i sl.) potrebno je obraditi njihove osnovne podatke, podatke u vezi sa ugovorom i druge podatke relevantne za zahtev.
Obrađujemo podatke o korisnicima kako bismo na adekvatan način brinuli o njima.
Obrađujemo podatke o ličnosti naših korisnika kako bi smo mogli da im pružimo kvalitetnu i pravovremenu korisničku podršku, uključujući ali ne ograničavajući se na obradu korisničkih predloga, zahteva, upita i/ili žalbi. Vrsta i obim ličnih podataka koje obrađujemo u takvim slučajevima zavise od prirode i sadržaja odgovarajućeg predloga, reklamacije, zahteva i/ili žalbe.
Obrađujemo podatke korisnika kada se zahteva prenos brojeva s Yettel mreže ili u Yettel mrežu.
Da bi zahtev za prenos broja s Yettel mreže ili u Yettel mrežu mogao da bude realizovan, potrebno je da obradimo podatke o ličnosti korisnika.
Obrađujemo podatke korisnika kako bismo sprečili, otkrili, istražili i zaustavili zloupotrebe.
Da bismo mogli da sprečimo, otkrijemo, istražimo i zaustavimo nezakonita dela, koja su u suprotnosti sa uslovima korišćenja naših usluga ili koja krše važeće zakone, obrađujemo lične podatke, kao i podatke o saobraćaju.
Primer
Obrađujemo lične podatke korisnika kada je to potrebno da bismo ostvarili svoja prava po osnovu ugovora zaključenim s njima.
Ugovori koje Yettel sklapa s korisnicima definišu prava za obe ugovorne strane. Postupak i uslovi za ostvarivanje takvih prava regulisani su samim ugovorima, a ponekad i direktno iz važećeg zakonodavstva. Da bi Yettel ostvario svoja prava u odnosu na korisnike, treba da obradi njihove podatke o ličnosti.
Primer
- u slučaju da korisnik jednostrano raskine ugovor pre isteka ugovornog perioda, Yettel može da obradi njegove/njene lične podatke kako bi naplatio kazne u skladu sa odredbama ugovora.
Obrađujemo podatke korisnika kada je to neophodno za naplatu zaostalih dugovanja po zaključenim ugovorima.
Ukoliko korisnik ne plati dugovanje Yettelu, kao što je dogovoreno ugovorom, Yettel ima pravo da potražuje dugovanje van suda ili sudskim postupkom. U tom cilju moraju se obraditi sledeći podaci korisnika: osnovni podaci, podaci o ugovorima, podaci o obavezama i podaci o plaćanjima kao i kontakt podatak ukoliko ga je korisnik dostavio. Ako korisnik osporava potrošnju koja se naplaćuje, Yettel takođe može da obradi relevantne podatke o saobraćaju kako bi dokazao ispravnost računa. Pri sprovođenju postupka vansudske naplate, Yettel može da koristi usluge trećih lica (preduzeća za naplatu dugovanja) kojima se ti podaci mogu otkriti. Prilikom izvršenja zakonske naplate obaveza, Yettel može da koristi usluge advokata i/ili advokatskih kancelarija kojima se ti podaci mogu otkriti.
Obrada podataka u svrhu izvršenja zakonskih obaveza
Primer
Obrada podataka u cilju zaštite legitimnih interesa Yettela
Obrada podataka po osnovu saglasnosti korisnika
- zakonitost obrade ličnih podataka na osnovu povučene saglasnosti pre povlačenja;
- obradu ličnih podataka u svrhe za koje nije potrebna saglasnost prema odredbama ovog Obaveštenja o privatnosti.
Primer
- Kako bismo bili u prilici da vaše korisničke podatke podelimo sa Yettel Bank u svrhu kreiranja i dostavljanja odgovarajuće ponude bankarskih usluga koje odgovaraju Vašim potrebama, neophodno je da za to imamo Vaš pristanak.
- Kako bi Yettel bio u prilici da podeli podatak o vašem pretplatničkom broju sa Facebook (uključujući Instagram), WhatsApp i Google Platformama u svrhu pronalaženja korisnika Platformi koji imaju iste ili slične karakteristike i interesovanja i dostavljanja komercijalnih ponuda ovim korisnicima.
- Kako bi Yettel bio u prilici da podeli podatak o vašem pretplatničkom broju sa Facebook (uključujući Instagram), WhatsApp i Google Platformama u svrhe kreiranja i dostavljanja personalizovanih ponuda putem navedenih Platformi.