Fizička lica
Pravna lica
Fizička lica
2 godine saobraznosti + 1 godina produžene garancije
Za sve kupljene telefone i pametne satove u Yettelu od 28.06.2023. godine, nakon dve godine saobraznosti dostupna je još jedna godina garancije, bez dodatnih troškova.
Rok za aktivaciju je 30 dana od datuma kupovine.
Aktivacija Treće godine garancije je moguća samo kroz Yettel aplikaciju.
Aktivacija Treće godine garancije važi za sve pametne satove za koje je kao način kupovine odabrano plaćanje na rate (1, 6,12,24 meseci).
Aktivacijom Treće godine garancije produžavaš period u kome Yettel odgovara za servisnu podršku tvog uređaja koji si kupio kod nas. Yettel odgovara za saobraznost kupljenog uređaja na period dodatnih dvanaest meseci počev od isteka dvogodišnjeg perioda. U tom dodatnom periodu preuzimamo odgovornost za saobraznost uređaja u obimu, na način i u meri u kojoj inače odgovaramo za saobraznost uređaja tokom prve dve godine. Reklamaciju u vezi sa eventualnom saobraznošću uređaja i u tom dodatnom periodu možeš podneti na isti način kao tokom pomenutog zakonskog dvogodišnjeg perioda.
Pravna lica
2 godine servisne podrške + 1 godina produžene garancije
Za sve kupljene telefone u Yettelu, nakon dve godine servisne podrške dostupna je još jedna godina garancije, bez dodatnih troškova.
Rok za aktivaciju je 30 dana od datuma kupovine.
Aktivacija Treće godine garancije je moguća samo kroz Yettel aplikaciju.
Aktivacijom Treće godine garancije produžavaš period u kome Yettel odgovara za servisnu podršku tvog uređaja koji si kupio kod nas. Yettel odgovara za servisnu podršku kupljenog uređaja na period dodatnih dvanaest meseci počev od isteka dvogodišnjeg perioda. U tom dodatnom periodu preuzimamo odgovornost za servisnu podršku uređaja u obimu, na način i u meri u kojoj inače odgovaramo za servisnu podršku tokom prve dve godine. Reklamaciju u vezi sa eventualnom servisnom podrškom uređaja i u tom dodatnom periodu možeš podneti na isti način kao tokom pomenutog dvogodišnjeg perioda.