Uslovi korišćena Letnje kampanjske ponude za 2024. godinu - pravna lica
Uslovi korišćenja:
Biznis korisnici (pravna lica, preduzetnici, udruženja i dr. – u daljem tekstu zajedno: Korisnici) koji ispunjavaju uslove za zaključenje novog ugovora u skladu sa Opštim uslovima pružanja i korišćenja usluga u javnoj mobilnoj komunikacionoj mreži Yettel d.o.o. Beograd i koji nemaju Aneks posebnih uslova, a koji u periodu od 02.07.2024. godine do 31.08.2024. godine zaključe novi ugovor uz ugovornu obavezu u trajanju od 24 meseca uz tarifne pakete Yettel Biznis 16, Yettel Biznis 20, Yettel Biznis 30, Yettel Biznis 50, Yettel Biznis 100, Yettel Biznis Platinum uz kupovinu telefona ili bez kupovine telefona, ostvaruju pravo na dodatni internet saobraćaj svakog meseca tokom trajanja 12 meseci počev od momenta zaključenja ugovora.
Dodatni internet 99GB se automatski aktivira korisniku svakog 1-og u mesecu.
Dodatni internet 99GB ima prioritet u potrošnji u odnosu na internet saobraćaj u okviru izabranog tarifnog paketa, i isti važi samo u domaćem saobraćaju u Yettel mreži.
Nepotrošeni dodatni internet saobraćaj se ne prenosi u naredni mesec.
Uz Yettel Biznis 16, Yettel Biznis 20, Yettel Biznis 30, Yettel Biznis 50, Yettel Biznis 100, Yettel Biznis Platinum korisnici ostvaruju pravo na dodatnih 99 GB internet saobraćaja svakog meseca, u trajanju od 12 meseci od dana zaključenja ugovora kako je navedeno u tabeli iz nastavka:
Tarifni paketi | Yettel Biznis 16 | Yettel Biznis 20 | Yettel Biznis 30 | Yettel Biznis 50 | Yettel Biznis 100 | Yettel Biznis Platinum |
Internet iz osnovnog paketa | 16 GB | 20 GB | 30 GB | 50 GB | 100 GB | 200 GB |
Dodatni internet iz letnje promocije | +99 GB | +99 GB | +99 GB | +99 GB | +99 GB | +99 GB |
Ukupno u prvih 12 meseci | 115 GB | 119 GB | 129 GB | 149 GB | 199 GB | 299 GB |
Nakon prihvatanja ugovorne obaveze zaključenjem ugovora u skladu sa prethodno navedenim pravilima, korisniku će biti dodeljen dodatni internet saobraćaj.
Ukupno preostalo stanje internet saobraćaja moguće je proveriti standardnim načinom provere (Yettel aplikacija).
Prikaz preostalog stanja ne razdvaja saobraćaj dostupan u okviru redovne ponude izabranog tarifnog paketa i internet saobraćaja dodeljenog po osnovu ovog prodajnog podsticaja (prikazuje se zbirno stanje).
Po proteku 12 mesečnih obračunskih perioda korisniku se automatski više neće vršiti dodela saobraćaja po osnovu letnje kampanjske ponude, odnosno korisnik će na raspolaganju imati količinu saobraćaja dostupnu u okviru redovne ponude izabranog tarifnog paketa.
Ukoliko korisnik izvrši prevremenu otplatu ugovorne obaveze po osnovu kupljenog telefona na rate, benefit ostvaren u okviru ove letnje kampanjske ponude, ostaje aktivan do isteka perioda na koji je dodeljen.
Ukoliko korisnik sklopi ugovor u toku trajanja predmetnih prodajnih podsticaja, a zatim izvrši prevremenu otplatu ugovorne obaveze i zaključi novi aneks ugovora u toku trajanja ove letnje ponude, korisnik dobija novi letnji benefit prema izabranom tarifnom paketu, u trajanju od 12 meseci, dok se stari benefit ukida.
Odabirom paketa koji ne učestvuju u letnjoj ponudi ili odabirom paketa koju učestvuju u istoj ali uz sklapanje drugačijih uslova (na primer ugovorna obaveza od 12 meseci), korisnik ne ostvaruje pravo na letnju kampanjsku ponudu.
Promenom paketa na neki od tarifnih paketa koji nije uključen u letnju kampanjsku, korisnik ne ostvaruje benefit.
Prilikom prenosa vlasništva, novi korisnik gubi pravo na korišćenje benefita.
Prilikom deaktivacije ugovora benefit se ukida, a u slučaju deaktivacije broja i reaktivacije u roku od 60 dana, automatski se reaktivira i benefit i traje do isteka perioda na koji je inicijalno dodeljen. U slučaju reaktivacije broja nakon ovog roka, benefit se ne reaktivira.
U slučaju zamene broja, benefit ostaje aktivan i važi do isteka perioda na koji je inicijalno dodeljen.