Yettelov prvi rođendan
Novi brend PPF Telekom grupe prisutan u Srbiji već godinu dana
Beograd,
1. mart 2023 – Pre tačno godinu dana, PPF Telekom grupa
predstavila je Yettel, moderan brend kreiran za tržišta Srbije, Mađarske i
Bugarske.
Sa željom da smanji negativan
uticaj na životnu sredinu, Yettel je usmerio aktivnosti na očuvanje okoline u
kojoj živimo i radimo. Kao 100% Zelena mreža, Yettel koristi isključivo energiju iz obnovljivih izvora. Lansirana je digitalna usluga Eco
bonus, čijom aktivacijom korisnici biraju da se u
njihovo ime reciklira plastični i papirni otpad. Mapirane su i obeležene šetačke i biciklističke
staza širom Srbije u saradnji sa Gorskom službom spasavanja Srbije, koje se
nalaze na Yettel aplikaciji pod nazivom Yettel zelene staze. Nastavljen je program
reciklaže mobilnih uređaja sa ciljem da se do 2025. godine reciklira
najmanje milion mobilnih uređaja.
Pre više od godinu
dana, Yettel je lansirao Hipernet, koji obuhvata usluge optičkog
interneta, digitalne televizije i fiksne telefonije. Sa idejom da zaštiti
korisnike u onlajn svetu, predstavljeno je rešenje
Safe Net. Za sve one koji vole da se informišu o najboljim
ponudama i popustima, lansiran je i Yettel Shopping, platforma u
okviru koje nekoliko stotina različitih kompanija nudi proizvode i usluge po
nižim cenama.
Yettelova korisnička baza porasla je za dva odsto u odnosu na prethodnu godinu, dok Yettel Aplikacija ima 1,3 miliona jedinstvenih mesečnih korisnika. U narednom periodu, očekuje se nastavak aktivnosti sa ciljem daljeg unapređenje usluge i korisničkog iskustva, i brige o zajednici i ljudima koji je čine.