Yettel Shopping - platforma za ponude i popuste
Novi izgled, ime i funkcionalnosti, uz više od 400 partnera
Beograd, 24. mart 2023
– Yettel Shopping platforma, namenjena svima onima koji žele da na jednostavan način dođu do što atraktivnije
ponude, od sada ima novo ime, izgled i funkcionalnosti. Pristupom platformi
korisnici mogu da ostvare bilo koji od specijalnih popusta koje nude 400
različitih partnera iz oblasti mode, tehnike, sporta i rekreacije, hrane i pića
i drugih kategorija. Kuponi za popust od sada mogu da se čuvaju i dele sa
porodicom i prijateljima, a tu je i mogućnost odabira omiljenih kategorija.
“Naša preporuka korisnicima je da posete
Yettel Shopping pre svake kupovine. Nakon godinu dana, platformu već koristi
skoro pola miliona korisnika, a svoje proizvode i usluge nudi oko 400 partnera.
Cilj nam je da do kraja godine proširimo taj broj I time ponudimo još veći izbor
za povoljniju kupovinu“, izjavila je Marija Stojanović, Head of Digital Platforms u
Yettelu.
Korišćenje Yettel Shopping platforme za sve
građane veoma je jednostavno. Može joj se pristupiti preko pretraživača na shopping.yettel.rs, ili preko Yettel aplikacije, koja je
dostupna svim građanima, ne samo korisnicima Yettel mreže. Platforma omogućava da korisnici brzo i lako
pronađu proizvode ili usluge za koje su zainteresovani, preuzmu kupon i ostvare
neki od personalizovanih popusta koje platforma nudi. Pristupom automatski
dobijaju najbolje ponude u neposrednoj blizini, kao i uvid u ponude koje uskoro
ističu. U planu je uvođenje opcije komentarisanja ponuda, što Yettel Shopping
izdvaja kao idealno mesto za ljubitelje onlajn kupovine.
Jedan od mnogobrojniih partnera koji se sa
svojom ponudom našao na platfrmi je Wolt, prisutan u Srbiji od aprila 2019.
godine. Tokom godina
poslovanja, Wolt se od brze isporuke restoranske hrane okrenuo konceptu “tržnog
centra u džepu”, pa se na aplikaciji sada osim najboljih restorana u Srbiji
mogu pronaći i brojne prodavnice, apoteke, cvećare, knjižare I drugi.
“Mi već godinama unazad imamo uspešnu
saradnju sa kompanijom Yette,l kako kroz Yettel Petak, tako i kroz prisustvo na
Yettel Shopping platformi. Ono što nas je posebno spojilo jeste težnja da
svojim korisnicima pružimo najbolje moguće iskustvo onlajn kupovine, ali i
brižan pristup kompanije Yettel prema svojim korisnicima i pružanje dodatne
vrednosti mimo osnovne usluge”, rekla je Sandra Luković, Marketing menadžerka
kompanije Wolt.