ESG izveštaj za 2023. godinu
Beograd, 05. decembar 2024. – Yettel je u 2023. godini dobio priznanje za lidera društvene odgovornosti u ICT sektoru na desetoj Regionalnoj konferenciji o trendovima u telekomunikacijama i medijima – Digital 2023, a istraživanje nezavisne agencije Kantar pokazalo je da je kompanija Yettel percipirana kao ekološki najodgovornija kompanija u Srbiji, među svim kompanijama i industrijama.
ESG izveštaj obuhvata godišnje rezultate kompanije u sferi održivog poslovanja i društvene odgovornosti. Ovaj izveštaj je u skladu sa strategijom e& i PPF Telecom Grupe i misijom da se obezbedi pristup visoko-kvalitetnim rešenjima što većem broju ljudi, kako bi živeli zdravije, bezbednije i bili produktivniji, a velika pažnja se poklanja zaštiti životne sredine.
Već petu godinu zaredom, Yettel mreža osvojila je priznanje „Najbolja mreža na testu“ koje dodeljuje UMLAUT, globalna kompanija koja testira i poredi kvalitet mobilnih mreža u preko 120 zemalja sveta. Osim toga, naša mreža je i 100% zelena, jer se u potpunosti snabdeva električnom energijom iz obnovljivih izvora.
Predstavljanjem digitalnog ekosistema, uključujući Yettel aplikaciju, proizvode i usluge Yettel Petak, Yettel Shopping, Eco Bonus i Yettel Zelene staze, kao i personalizovane ponude za korisnike, Yettel je osvojio bronzu u kategoriji za najbolje digitalno korisničko iskustvo na International Customer Experience Awards – iCEXA23.
U programu Reciklaže prešli smo više od pola puta do ostvarenja cilja od milion prikupljenih uređaja do 2025.godine. Pored opcije elektronskog računa, Yettel je u saradnji sa Yettel Bankom (tada Mobi Bankom) prvi uveo potpisivanje ugovora bez papira. Ovim je upotreba papira značajno smanjena, a proces za korisnike u Yettel prodavnicama postao je znatno brži i jednostavniji.
Posebno smo ponosni na učešće Yettel Fondacije u različitim humanitarnim akcijama, koje imaju za cilj podršku zajednici i pomoć onima kojima je najpotrebnija. U saradnji sa UNICEF-om kroz programe „Premošćavanje digitalnog jaza“ i „Bezbedan net za celu porodicu“ poboljšana je internet povezanost u školama i unapređuju se digitalne veštine među 60.000 učenika, nastavnika i roditelja, a u 30 škola u Srbiji osnovani su klubovi za učenje i biblioteke digitalnih tehnologija.
„Zaštita životne sredine mora da bude strateška odluka kompanije. Za nas, „zeleno“ je način na koji razmišljamo i radimo u svim aspektima poslovanja. Velike kompanije imaju moć da pokrenu pozitivne promene, i mi smo, kao vodeći mobilni operator, tu ulogu ozbiljno shvatili.“, kaže Milica Begenišić, ESG menadžerka u Yettelu.