Kako biste mogli da sagledate neophodne korake u postupku realizacije usluge (od prvog sastanka do aktivacije), napravili smo ovaj vodič, koji će Vas, korak-po-korak, provesti kroz kompletan proces uvođenja Yettel Jedna Mreža usluga u Vašu kompaniju.
1. Korak - Sagledavanje potreba i tehničkih preduslova
- U analizu Vaših potreba uključićemo i tim stručnjaka koji će moći da odgovore na sva tehnička pitanja. Tehničko lice iz Vaše kompanije u saradnji sa timom naših inženjera biće u mogućnosti da razreši sve nedoumice i aktivno utiče na oblikovanje budućeg rešenja.
- Naš stručni tim će posetiti lokacije Vaše kompanije radi analize tehničkih preduslova.
- Stručni tim će popuniti izveštaj tehničke provere koji treba da potvrdi tehnički odgovorno lice iz Vaše kompanije.
2. Korak - Kreiranje telekomunikacionog rešenja
- Naši inženjeri će kreirati tehničko rešenje u skladu sa optimalnim potrebama Vaše kompanije.
- Account Manager će Vam poslati kompletnu ponudu konvergentnog rešenja fiksnih i mobilnih servisa.
3. Korak - Prihvatanje ponude i potpisivanje ugovora
- Po prihvatanju ponude, predloženog tehničkog rešenja i plana implementacije, potpisaćemo ugovor i odgovarajuću prateću dokumentaciju.
- Po potpisivanju ugovora započeće implementacija rešenja.
4. Korak - Instalacija pristupa i konfiguracija opreme
- U skladu sa prethodno dogovorenim rokovima, Yettel će Vam blagovremeno najaviti aktivnosti vezane za instalaciju pristupa. Trajanje implementacije servisa zavisi od tipa pristupne mreže i tehničkog rešenja za realizaciju servisa i može trajati od dve do pet nedelja od trenutka potpisivanja ugovora.
- U unapred dogovorenom terminu, neophodno je da našem tehničkom timu obezbedite pristup lokaciji na kojoj je planirana instalacija. Stručni tim će Vam isporučiti i konfigurisati opremu neophodnu za korišcenje usluga i povezati Vaše lokacije na Yettel mrežu.
- Kako bismo osigurali maksimalnu integraciju dogovorenog rešenja, Yettel ce Vam omogućiti testiranje isporučene usluge.
- Testiranje servisa, Yettel će Vam najaviti unapred kako bismo osigurali prisustvo svih relevantnih učesnika i odgovornih lica.
- Neophodno je da tehnički odgovorno lice iz Vaše kompanije učestvuje u sprovođenju testa i potpisivanjem UAT (User Acceptance Test - protokol o prijemu usluga) dokumenta potvrdi funkcionalnost servisa.
6. Korak - Aktiviranje usluge i podrška
- Svi servisi će biti aktivirani nakon što svom Account Manager-u prosledite potpisan UAT dokument (potpisan dokument možete skenirati i poslati mejlom, a zatim ga predati tehničkom licu iz Yettela koje je realizovalo UAT).
- Po uspešnoj aktivaciji, otpočinje ugovorom predviđeno pružanje i naplata telekomunikacionih usluga. Pozivi generisani tokom testiranja su potpuno besplatni.
- Ukoliko imate nedoumice ili pitanja, potrebna Vam je pomoć i podrška za rešavanje problema, možete kontaktirati našu profesionalnu poslovnu podršku na broj 063 9000 ili e-mail adresu biznis.podrska@yettel.rs