Član 1.
Digitalni Servis je internet servis koji omogućava Korisniku da sačuva, pregleda i deli svoja dokumenta i informacije, između uređaja i osoba. Servis je podržan na platformama i operativnim sistemima ili putem Web-a, prema specifikaciji proizvođača. Korisniku je omogućeno da dodaje dokumenta (u daljem tekstu: Sadržaj) sa svih podržanih uređaja i da ih vidi na odgovarajući način na svim podržanim uređajima. Korisnik takođe može da izabere da deli Sadržaj sa drugim osobama po svojoj sopstvenoj diskreciji. Servis je dizajniran da podržava većinu tipova fajlova.
Za korišćenje Servisa u Web browser-u, mobilnom telefonu ili tabletu, Korisnik mora biti povezan sa WiFi mrežom ili mrežom za prenos podataka. Na PC ili Mac-u podaci postavljeni u Servisu se čuvaju kao lokalna kopija i fajlovi mogu biti dostupni svo vreme, ali za novu sinhronizaciju fajlova PC ili Mac moraju biti povezani na Internet.
Yettel Korisniku pruža Servis na osnovu Ugovora zaključenog sa privrednim društvom Microsoft (Microsoft Ireland Operations Limited) čije je sedište u Irskoj (u daljem tekstu: Microsoft).
Korisnik potpisom na Ugovoru o korišćenju digitalnih servisa, potvrđuje da je upoznat da se Microsoft platoforma (u daljem tekstu: Platforma) na kojoj se Servis realizuje nalazi u data centrima van Srbije, u vlasništvu Microsoft-a i saglasan je da se njegov elektronski saobraćaj odvija preko iste.
Korisnik je saglasan da tokom trajanja ovog Ugovora, Microsoft može vršiti modifikacije Platforme neophodne za korišćenje Servisa. Yettel nije odgovoran za modifikaciju Platforme u smislu prethodnog stava i Korisnik nema pravo da od Yettela potražuje bilo kakvu naknadu štete koju Korisnik eventualno pretrpi usled takvih modifikacija.
Član 2.
Korisnik potvrđuje da je upoznat sa uputstvom za instalaciju i aktivaciju Servisa, kao i opreme neophodne za korišćenje servisa, a koja se nalazi na internet stranici Yettela www.yettel.rs.
Korisnik je dužan da obezbedi svu potrebnu opremu za korišćenje Servisa (u daljem tekstu: Oprema). Yettel nije odgovoran za nekompatibilnost Opreme i Servisa i/ili za nemogućnost korišćenja Servisa na Opremi, ako Korisnik nije postupao u skladu sa uputstvima Yettela u pogledu tehničkih zahteva i standarda koje Oprema mora da zadovolji u cilju korišćenja Servisa, kao i u skladu sa uputstvom za instalaciju i aktivaciju Servisa.
Član 3.
Korisnik je dužan da od svojih zaposlenih i drugih lica koja će koristiti Servis, obezbedi pristanak u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti, a sa ciljem da omogući da Yettel rukuje i obrađuje podacima o ličnosti u svrhu utvrđenu “Opštim uslovima pružanja i korišćenja usluga u javnoj mobilnoj komunikacionoj mreži Yettel d.o.o. Beograd”, kao i saglasnost da Microsoft rukuje i obrađuje korisničkim podacima tj. podacima koji se čuvaju i postavljaju na Platformu u okviru usluge korišćenja Servisa.
Korisnik na svoj rizik i odgovornost može deliti Sadržaj javno preko javnih mreža, e-maila, omogućiti pristup trećim licima Sadržaju, itd. Svaka upotreba ili korišćenje bilo kog sadržaja ili materijala postavljenog preko Servisa ili pribavljenog od strane Korisnika putem Servisa je na sopstveni rizik Korisnika. Ni pod kojim uslovima Yettel neće biti odgovoran ni u kom slučaju za Sadržaj, uključujući ali ne ograničavajući se na greške ili nedostatke Sadržaja, ili za bilo kakav gubitak ili štetu bilo koje vrste koja nastane kao rezultat korišćenja Sadržaja generisanog ili učinjenog dostupnim putem Servisa.
Korisnik je isključivo odgovoran za sadržinu Sadržaja i da Sadržaj nije takve prirode da je uvredljiv, da podstrekava druge na vršenje krivičnih dela, ohrabruje i/ili podržava diskriminaciju ili dovođenje u neravnopravan položaj na osnovu rase, boje kože, pola, religije, etničke pripadnosti, nacionalne ili druge pripadnosti, da predstavlja distribuciju pornografskog ili drugog istog ili sličnog sadržaja.
Korisnik garantuje da Sadržaj ne povređuje autorska prava i/ili prava intelektualne svojine trećih lica i Korisnik je isključivo odgovoran za Sadržaj i obavezan je da nadoknadi Yettelu svaku štetu koju Yettel nadoknadi trećim licima, a koja šteta je nastala kao posledica povrede autorskih prava i/ili prava intelektualne svojine trećih lica putem Sadržaja.
Korisnik se obavezuje da Servis koristi poštujući sve važeće zakone i druge propise Republike Srbije.
Član 4.
Korisnik zaključenjem Ugovora o korišćenju digitalnih servisa stiče samo pravo korišćenja Servisa i Licence i isti su neprenosivi na treća lica.
Yettel nije nosilac Licence niti bilo kog drugog autorskog prava u vezi Servisa. Nosilac Licence i svih prava intelektualne svojine na Servisu je Microsoft.
Korisnik ne stiče nikakva prava intelektualne svojine nad Servisom i Licencom i isti je u obavezi da poštuje prava intelektualne svojine.
Član 5.
Korisnik je obavezan da Yettelu u potpunosti naknadi štetu nastalu kršenjem bilo koje odredbe Ugovora o korišćenju digitalnih servisa, osim ako Korisnik dokaže da do kršenje ugovornih odredaba nije došlo njegovom krivicom. Odgovornost prema Microsoft-u može biti posebno regulisana u Microsoft Uslovima za Usluge na mreži.
Korisnik ne sme koristiti Servis na način koji povređuje bilo koja individualna prava pojedinaca ili na način koji je zabranjen zakonom, i ne sme, na bilo koji način, zloupotrebiti Servis.
Korisnik je isključivo odgovoran Yettelu za svaki vid štete koja nastane zloupotrebom Servisa ili korišćenjem Servisa koji je suprotan važećim propisima Republike Srbije.
Član 6.
Yettel ne odgovara za štetu koju Korisnik pretrpi usled povremenih privremenih prekida pružanja usluga mreže ili iz razloga trajnog obustavljanja pružanja određenih usluga, kao i drugih razloga koji su izvan kontrole Yettela.
Yettel nije odgovoran za štetu koju Korisnik ili drugo lice pretrpi u vidu izgubljene dobiti bez obzira na oblik i stepen krivice Yettela, a u vezi sa korišćenjem Servisa.
Korisnik je saglasan da Yettel ni u kom slučaju nije odgovoran za štetu koju Korisnik ili drugo lice pretrpi usled gubljenja, oštećenja ili curenja podataka i informacija sa Platforme, a u vezi pružanja Servisa.
Član 7.
Nezavisno od slučajeva navedenih u Opštim uslovima, Yettel ima pravo da Korisniku privremeno prekine pružanje Servisa u sledećim slučajevima, i to bez obaveze prethodnog obaveštavanja Korisnika:
u slučaju da Korisnik vrši distribuciju nezatraženih e-mail poruka (spam poruke);
u slučaju kršenja Microsoft Uslova korišćenja Servisa od strane Korisnika;
u slučaju da postupanje Korisnika ometa pružanje Servisa drugim licima;
u slučaju protivpravnog ponašanja Korisnika;
ukoliko korišćenje Servisa ima za cilj neovlašćeni pristup nekoj usluzi, podacima, računu, mreži ili postoji sumnja da je izvršen pokušaj takvog pristupa;
Ukoliko Korisnik u roku od 15 (petnaest) dana počev od privremenog prekida pružanja Servisa u smislu prethodnog stava ne potpiše i Yettelu dostavi izjavu kojom se obavezuje da nadalje neće preduzimati nedozvoljene radnje ili ako nakon dostave izjave ponovi nedozvoljene radnje kao i ukoliko Yettel utvrdi da se radi o posebno gruboj zloupotrebi prava Korisnika tako da se od Korisnika nadalje ne može očekivati savesno postupanje prilikom korišćenja Servisa, Yettel može jednostrano, bez otkaznog roka raskinuti ovaj Ugovor.
Korisnik je dužan da nadoknadi Yettelu svu štetu koju Yettel pretrpi usled nedozvoljenog ponašanja Korisnika u smislu ovog člana.
Član 8.
Uslovi za korišćenje digitalnih servisa stupaju na snagu 02.03.2015. godine, i isti se primenjuju samo u slučaju da je korisnik zaključio Ugovor o korišćenju digitalnih servisa. Eventualne izmene Uslova za korišćenje digitalnih servisa biće sprovedene u skladu sa Zakonom o elektronskim komunikacijama Republike Srbije.