-
28.12.2023.
Lažno obaveštenje pod Yettel imenom
Obaveštavamo korisnike da smo primetili maliciozne aktivnosti na internetu u okviru kojih korisnici dobijaju phishing mejl koji pominje refundaciju sredstava.
-
16.11.2023.
Obaveštenje o isporuci papirnih računa za oktobar
Zbog obustave rada Pošte postoji mogućnost da dođe do zastoja u isporuci papirnog računa. Račun uvek možete pronaći i preuzeti u Yettel aplikaciji ili Biznis Portalu.
-
31.07.2023.
Obaveštenje o promeni cena Microsoft 0365 licenci
Od 2015. godine korisnicima pružamo superiorne usluge u domenu „cloud“ tehnologija. Verujemo da se poverenje gradi otvorenim i transparentnim odnosom i zato želimo da obavestimo biznis korisnike da smo doneli poslovnu odluku da uskladimo cene O365 licenci sa promenama koje je u svom poslovanju uvela kompanija Microsoft
-
07.03.2023.
Obaveštenje o privatnosti prilikom saradnje sa Biznis korisnicima
Sigurnost i pravilna upotreba podataka o ličnosti od izuzetnog su značaja kako za Biznis korisnike Yettel-a tako i za Yettel.