Želiš da postaneš Yettel korisnik ili imaš pitanje u vezi sa našim uslugama?
Ostavi podatke o svojoj firmi putem kontakt forme u nastavku i naš savetnik za poslovne korisnike će te kontaktirati u najkraćem mogućem roku. Potrudićemo se da pronađemo najbolje poslovno rešenje u skladu sa tvojim potrebama.
Možete nam se obratiti i putem imejl adrese biznis.korisnici@yettel.rs kroz formu zvaničnog zahteva na memorandumu firme koji je potpisan od strane odgovornog lica. Odgovor možete da očekujete u najkraćem mogućem roku. Definisani rok se može produžiti ukoliko su pri realizaciji Vašeg zahteva potrebne dodatne provere, o čemu ćete biti pravovremeno informisani pisanim ili usmenim putem.
Mi smo tu da vam pomognemo
Biznis Kontakt Centar Vam je na usluzi radnim danima od 08h do 18h, pozovite nas.
Ukoliko Kontakt centar zovete sa broja u Yettel mreži u Srbiji, preslušavanje govornog automata i razgovor sa operaterom se ne naplaćuju. Ukoliko pozivate sa brojeva drugih mreža ili iz roaminga, razgovor sa operaterom se naplaćuje po važećem cenovniku mreže koju koristite.
Ukoliko želite da prenesete svoj stari broj u našu mrežu možete to uraditi jednostavno posetom najbliže Yettel prodavnice ili podnošenjem zahteva za prenos broja onlajn.